آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در سامانه داوطلب اعلام شد بند‌هایی در توافق آتش‌بس غزه که نتانیاهو نمی‌پذیرد رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود + فیلم اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح
سرخط خبرها

ادعای رائفی‌پور کذب درآمد| رئیس سازمان هواپیمایی: تیراندازی به هواپیمای مسافری را تأیید نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۱۲۸۸۸۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
  • ۱
ادعای رائفی‌پور کذب درآمد| رئیس سازمان هواپیمایی: تیراندازی به هواپیمای مسافری را تأیید نمی‌کنیم
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: گزارش تأیید شده‌ای در این باره نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد محمدی‌بخش صبح امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه آیین نامه رعایت حقوق مسافران به دستگاه‌های ذی ربط ارسال شده که پاسخ آن‌ها با تأخیر روبرو شده است، گفت: در صورت عدم ارسال نظر، این را به مثابه موافقت گرفته و ظرف چند روز آینده آیین نامه را برای اجرا ابلاغ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در خصوص هواپیمای ماهان نیز مداخلات غیرقانونی صورت گرفت که بررسی‌های لازم در این رابطه صورت گرفته و چنین موردی (بمب گذاری) واقعیت نداشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیما‌های مسافری، تاکید کرد: ادعا‌های مطرح شده در خصوص حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی سازمان هواپیمایی کشوری است.

محمدی بخش بیان کرد: درباره ادعای تیراندازی به هواپیما هم گزارش تایید شده نداریم، به عنوان رییس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می‌کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه است آن را بررسی خواهیم کرد.

تحریم‌های جدید آمریکا و اروپا در حوزه سوخت و قطعات هواپیما

محمدی بخش در بخش دیگری از این نشست خبری با بیان اینکه آمریکا و اروپا در حوزه تحریم‌ها علی رغم گفتگو‌ها اقدام مثبتی انجام نداده اند، اظهار کرد: غربی‌ها تحریم‌های جدیدی را در حوزه سوخت، هواپیما وارسال قطعات اعمال کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هنوز با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنیم، ادامه داد: یک تیم فوق حرفه‌ای برای ممیزی یوزاپ (USOAP) ایکائو به ایران آمدند، قد و وزن این کارشناسان معلوم و در حوزه هوانوردی شناسنامه دار بودند. این ممیزی برای ایران خیلی آورده داشت و متوجه تراز و عیار صنعت هوانوردی  شدیم. نیروی انسانی ماهر و کارآمد بخش هوانوردی یکی از موضوعات مهم در ممیزی کارشناسان ایکائو بود.  

وی با اشاره به ارتقا سطح سازمان هواپیمایی که تولید، طراحی و ساخت را انجام می‌دهد، گفت: استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، اشتراک گذاری توانمندی شرکت‌ها و... آورده‌ای برای صنعت ایران داشت که کشور را در برابر تحریم‌ها بسیار بسیار مقاوم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور در اجلاس ایکائو در کانادا، افزود: برنامه ۱۰ ساله صنعت هوانوردی را ارائه دادیم و به عنوان یک موضوع مهم و الگو در اجلاس مطرح شد. این برنامه شامل یک سال تثبیت و سه برنامه سه ساله است که بر اساس آن مشخص است در این دوره‌ها صنعت هوانوردی کجا قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا توانکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
0
حداقل میذاشتید ۲۴ بگذره از دروغش بیچاره :)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->